Lidstvo netuší, v jak děsivé časové tísní přebývá.
Vědeckým způsobem se předpokládá, že s velkou pravděpodobnosti zničení lidského života na Zemi je možné až v horizontu statisíc, miliónů či několika miliard let. Ale jen s malou pravděpodobností se to stane už zítra.
Mám k tomu co říct.
Jednou jsem se ocitl s ním (viz „Vysvětlivky“ blogu) v místnosti knihovny, kde skupina nadšenců se pravidelně shromažďovala na tak zvané čtení z Bible, bylo to kolem roku 2015.
Přečetli zrovna text z knihy Zjevení a diskutovali o něm. Co by to mohlo znamenat a kdy je začátek těmto událostem.
Po celou dobu seděl vedle mě, poslouchal a mlčel. Pak se zvedl, aby každý ho mohl vidět, a řekl: Babel s její pověstnou věží, je už zhruba 120 let připravena k „pití z číše“.
Taky jim řekl: Nechápete, jak blízko je lidstvo od začátku porodních bolestí „ženy oděné sluncem, pod jejíma nohama měsíc a na její hlavě věnec z dvanácti hvězd“. Ještě dodal: Tato žena a „ta, jménem Jezábel, uvržena na lůžko“ je tatáž žena, jen o něco starší.

Nepochopili jeho slova, ani se o to moc nesnažili. Mělo to svůj důvod. Zkoumající Texty vedl jeden „znalec Bible“ a ten byl veliký v očích ostatních. Cokoliv říkal, oni mu pak zobali z ruky. Tamtomu pošetilci věřili, ale skutečnému velikánu mezi nimi nevěnovali pozornost.
Co se dá dělat, teologa je vidět neozbrojeným okem, ale člověk od Boha se rozpoznává těžko.
Odešel jsem spolu s ním a vyptával jsem se ho na ta slova. Ani nevím, jak dlouho trvalo vysvětlování, nevšímal jsem čas, natolik bylo vše fascinující.
Detaily neprozradím, nechce se mi jen tak „rozhazovat perly“. Snad se někdy vrátím k tajemstvím Zjevení, ale v zahalené podobě.
Něco k tomu najdete na stránce:

Komentáře

Nejnovější příspěvky mohou být špatně srozumitelné bez přečtení předcházejících